hai assalammualaikum

Luminous Serum Kurangkan Parut Dan Kecutkan Jerawat 

Masalah utama nad sejak masuk kolej ialah jerawat. Entah macam mana, boleh muncul pulak jerawat sana sini. Mungkin sebab hormone atau perbezaan persekitaran. Masalah ni sampai la nad kawin. Memang banyak produk untuk jerawat ni nad dah guna. Alhamdulillah, jerawat dah kurang, tinggal parut je. Parut pun boleh mencacatkan muka..hahaa..


Ada produk, kesannya lambat, ada produk kesannya cepat. Perubahan selalunya bergantung kepada individu. Ada orang perubahan nampak lamam sikit mungkin sebab sebelum ni pakai produk yang mengandungi merkuri yang paling tinggi. Ada testimoni cepat, 3 hari je dah nampak. Macam nad, dalam masa seminggu dah nampak perubahan. alhamdulillah..Tu nad suka dengan produk ni. Nak tau apa?? Nad pakai Luminous Serum dari Remedy. Produk dari Remedy ni memang dah dikenali dan diyakini. Jadi tanpa was-was, nad mencuba Lumious serum ni dari Remedy.

Kenapa Lumious Serum ni best?? Memandangkan nad dah cuba, dan nak masuk botol kedua, mehla nad share..hehee. Nad suka pakai produk jenis serum sebab dia terus meresap ke kulit muka. Macam biasa, sebelum pakai nad akan cuci muka bagi bersih dulu. Lepas tu baru sapu Lumious Serum ni. Lepas pakai Luminious Serum ni, muka nad akan segar dan lembut je.

Luminious serum ni diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan yang selamat. 100% tiada bahan kimia yang merbahaya. Telah mendapat kelulusan KKM dan halal..



Jenis kulit nad memang sensitif. Dahla sensitif, berminyak pulak tu. Sebab tu timbulnya jerawat. Pakai Luminious Serum ni, muka nad dah tak berminyak. Yang bestnya, jerawat pun dah tak muncul banyak. Kadang dia taknak muncul dah..hahaa..suka giler.. Memang sejak pakai Luminous Serum ni, alhamdulillah, muka makin ok. Memang nad sentiasa pakai pagi dan malam. Muka pun nampak makin bercahaya je.


Dia ada jual pencuci sekali. Kalau pakai dua-dua kan bagus. Mengandungi Tea Tree Oil yang sangat bagus menghindarkan dan membersihkan muka daripada jerawat serta mengurangkan minyak di wajah. Tiada paraben, tiada mercury, tiada steroid dan 100% tiada bahan kimia. Diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan yang selamat.

Harga: 
Serum 15ml: RM79
Cleanser 50ml : RM60


Kelebihan Luminous Serum

- Sesuai untuk kulit normal dan sensitif
- Menghilangkan jerawat dan menghilangkan parut
- Menghilangkan ketuat
- Memberi kesan glowing pada wajah
- Mengecut dan menghilangkan milia seed/oil seed
- Untuk kulit berminyak dan nipis/

Bestnya Lumious Serum ni, boleh hilangkan ketuat dan milia seed..Hah!!..Korang ada masalah ni bolehla cuba pakai Luminious Serum.


Luminous Serum dihasilkan dari serbuk berlian yang dapat meningkatkan warna kulit dan menyerikan wajah. Serum ini dicipta dengan campuran khas dan bahan perlindungan aktif seperti glucan beta, sodium hyaluronate dan ekstrak kaktus.

Empat Produk Serum Remedy Yang Lain


Selain Luminous Serum, Remedy juga turut menawarkan 4 Serum lain yang mana ia berfungsi merawat masalah kulit tertentu.

Serene Serum - Serene ni ada Aloe Vera, jadi ia sesuai untuk kulit sensitif, gatal-gatal, jerawat merah, parut merah dan jerawat nanah. sesuai juga untuk kulit kering.

Plush Serum -  Untuk kulit berminyak dan berjerawat hitam/batu, pori tersumbat
dan sesuai untuk orang lelaki. Yang ni kulit nipis tak boleh pakai.

Radiance -  Membantu membaiki permukaaan kulit berparut,
mengecilkan pori, membaiki sel kulit muka sera menyerikan wajah. Yang ni sesuai untuk masalah kulit yang sangat teruk.

Gold - Berfungsi seperti Luminous tetapi sesuai untuk
pengguna yang berumur 30 tahun ke atas. Untuk kulit yang normal sehingga yang sensitif. Hilangkan jeragat pun boleh.

Sesiapa nak beli serum ni, perlu ada consult dulu dari penjual untuk kenalpasti serum mana yang sesuai berdasarkan jenis dan masalah kulit korang. Yela, lagi bagus macam ni, sekurangnya dia tau, serum mana sesuai untuk korang, untuk merawat kulit korang tu.

Korang kalau berminat bolehlah layari
Instagram@staygorgeous_byzyra
Contact : 019 370 9368
Name : Zura / Zyra
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. serum tu laki boleh pakai. senaang la mcm ni. hehe lakipun leh glowing

    ReplyDelete
  2. wahh..macam menarik produk ni...nak hilangkan jerawat yg ada kat muka ni...

    ReplyDelete
  3. Wah..bagus produk ni. Nampak makin kurang parut jerawat tu

    ReplyDelete
  4. patut tgk nad makin cantik.. tak ada dah parut jerawat bagai.. guna Luminous serum ye..

    yanieyusuf.com

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2