hai assalamualaikum

Kita ni, sebagai orang perempuan, tak kisahla anak dara atau yang dah berkahwin, bukan sekadar pandai jaga luaran sahaja, dalaman pun penting untuk dijaga. Sebagai wanita, perlu mengambil supplement untuk mencegah pelbagai penyakit. Hah!!, lagi elok kalau mereka yang mempunyai masalah bau badan. Muka cantik tapi badan berbau. Tak elok kan macam tu. Kita ni, kalau nak cantik, biar cantik semuanya. Baru la orang pandang tinggi dengan kita, sambil cakap cakap "Wah!!, cantiknya dia, sihatnya dia, apa dia pakai tu"..


Harum Malam Mampu Atasi Masalah Dalaman Wanita

Ni la nad nak kenalkan satu produk supplement minuman kesihatan wanita, Harum Malam. Cantik kan botol dia, pinky gituw. Sesuai la untuk wanita. Produk Harum Malam Halal dan lebih 7 tahun dalam pasaran , nad pernah cuba. Memang bagus tau!!.


Harum Malam diformulasi dengan ekstrak ros , Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, strawberry, senna. Semua bahan kandungannya 100% ramuan asli yang sememangnya bagus untuk menangani masalah dalaman wanita. Lagi-lagi mereka yang mempunyai masalah bau badan, Harum Malam supplemen yang dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan.

Bagi yang dah berkahwin, lagi banyak masalah dalaman kan..jadinya ambil la Harum malam ni. Ia merawat masalah seperti keputihan, gatal-gatal vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan macam-macam lagi la. Lengkap, satu botol package untuk semua masalah. Bagus kan. Takde la korang nak makan lain-lain ubat untuk setiap satu masalah. Buang masa, buang duit.


Harum Malam bukan untuk wanita yang sudah berkahwin sahaja tetapi sesuai juga untuk anak dara. Penjagaan dari awal amat bagus, supaya bila kita dah berusia takdela sakit sana sini. Nak nampak keberkesanannya perlulah ambil secara konsisten. Harum Malam ni boleh di ambil setiap hari walaupun period, dalam pantang dan menyusu bayi.

Peringatan:
Untuk wanita yang mengandung  (pregnant) tidak digalakkan untuk minum Harum Malam sebab takut akan mengalami kesukaran bersalin (sempit). Yela, Harum Malam ni kan mengetatkan..hehe..

Golongan yang sesuai ambil minuman kesihatan Harum Malam:
- Wanita Berkahwin
-  Anak Dara
- Wanita Berpantang
- Sesuai untuk yang menyusukan anak
- Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas


Kelebihan dan khasiat minuman kesihatan Harum Malam:
- Membantu menyegar dan menyihatkan badan.
- Mencantikkan dan menaikkan seri wajah.
- Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
- Melegakan panas badan.
- Menegangkan payudara.
- Memulihkan rasa rapat.
- Mengencang otot kewanitaan.
- Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
- Menambah keharmonian suami isteri.
- Menyihatkan rahim.
- Mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
- Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
- Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
- Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
- Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
- Mengurangkan tekanan dan tension
- Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan


Cara pengambilan:
Mudah sahaja cara nak minum dia. Pastikan menggunakan sudu plastik mengandungi madu, dikhuatiri kalau guna sudu besi akan hilang khasiatnya. Setiap hari ambil 1 sudu sebelum sarapan dan 1 sudu sebelum tidur. Boleh simpan dalam peti sejuk .

Pantang Larang Minum Haram Malam:
– Elakkan minuman berais
– Ibu mengandung tidak dibenarkan
– Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja ( Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan )


Isipadu : 250 ml
Berat : 580 gram
Harga: RM33.00 bagi semenanjung dan RM39.00 bagi Sabah / Sarawak. ( Harga tidak termasuk pos )


Pastikan Harum Malam Original, Baru Beli!!!..

Kalau korang nak dapatkan harum malam, pastikan korang beli yang ASLI sahaja. Yela sekarang banyak benda tiruan. Nak tau Harum Malam asli, caranya scan logo hologram yang ada di botol Harum Malam, seperti yang ditunjukkan di gambar. selamat kan!!..

Produk suplement Harum Malam ini dipasarkan oleh Millennial Gen. Selain Harum Malam, Millennial Gen turut mengeluarkan produk tambahan iaitu jenama Moeder - milk booster.
Untuk pertanyaan dan tempahan anda boleh terus menghubungi Millennial Gen (1167089-D) di :
Alamat : 11G, Jalan Keluli Al7/Al,
Pusat Perniagaan Bukit Raja, Section 7,
40000 Shah Alam, Selangor
HP : 010 404 2769
Office : 03 3358 5344
Website : http://www.millennialgen.biz/
Instagram : Harum Malam HQ


.


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours