hai assalammualaikum

AEON Perkenalkan Program Real Beauty, Rancangan Realiti Menyokong Jenama Tempatan - Masih ada yang beranggapan produk import itu jauh lebih berkualiti dan bagus daripada produk tempatan? Sebenarnya produk tempatan pun tak kurang hebatnya. Banyak produk keluaran Malaysia dijamin kualiti dan boleh ke peringkat antarabangsa. 

Oleh itu, sempena bulan kemerdekaan negara, AEON memperkenalkan REAL BEAUTY rancangan realiti mempromosikan jenama tempatan dan jenama ini akan bersaing, satu daripada jenama akan menerima hak untuk menggunakan REAL-Setem BEAUTY-with-AEON 



AEON Perkenalkan Program Real Beauty, Rancangan Realiti Menyokong Jenama Tempatan Malaysia


Aeon Malaysia komited menyediakan peluang pemasaran kepada pengeluar produk kosmetik dan kecantikan tempatan menerusi segmen Real Beauty. 

Cara pemasaran ditampilkan Aeon Malaysia melalui Real Beauty ini berbeza dan ia lebih mendekati pengguna dan pelanggan.

REAL BEAUTY ialah setem kelulusan AEON untuk jenama yang berkaitan dengan semua perkara kecantikan terdiri daripada penjagaan kulit, badan dan rambut, kosmetik dan wangian. Real Beauty mewakili pemilihan pakar bidang industri dan yang paling penting, suara pelanggan - perkara yang benar-benar mahukan pelanggan. Real Beauty ialah pilihan terbaik daripada pusingan musim ini yang mewakili kecemerlangan produk kecantikan

Menampilkan lapan (8) jenama kecantikan dan pengasasnya yang terpilih dalam REAL BEAUTY, dengan kisah yang menyentuh hati dan keazaman mereka memperkenalkan produk mereka iaitu



1) Alluskin diasaskan oleh Dr Nurul A’in Sa’ari,A
Alluskin produk penjagaan kulit dengan slogan  "Jadikan Kulit Anda Bercahaya" produk yang dihasilkan dengan bahan yang selamat  serta berkesan yang sangat lembut pada kulit kering dan sensitif. Produk dari jenama ini juga sesuai untuk kulit berjerawat.



2) Alnefre oleh Rana Cosmetics diasaskan oleh Rana
Produk maskara yang mampu melentikkan bulu mata dan kalis air. Nad sendiri dah cuba maskara ni, memang melentik habis bulu mata ni. Maskara ni ada dua jenis berus dalam satu batang. Harga pun sangatla murah ok.



3) Claire Organics diasaskan oleh Louise Chu, 
Produk sesuai untuk semua, dari bayi sampai dewasa. Claire Organics menghasilkan produk istimewa kulit dan badan yang semulajadi menggunakan hanya kebaikan berasaskan tumbuhan tulen. 



4) Null Kilang |  Hillton diasaskan oleh Roger Beh, 
Dengan mengekalkan konsep sifar sisa yang mampan dan meningkatkan kualiti produk kepada yang terbaik. Kalau tengok pada botolnya sangat cantik boleh dikitar semula dijadikan hiasan untuk meletak bunga.



5) IL Fragrance diasaskan oleh Tang Han Tiong, 
IL Fragrance memperbaharui bauan untuk memperkayakan gaya hidup mewah. Nad suka dengan corak batik pada botol tu. Cantik kan.



6) Reneuf diasaskan oleh Nicholas Hys, 
Reneuf mempunyai rangkaian pemutihan serta topeng muka yang menghidratkan yang akan berfungsi dengan baik untuk kulit anda.





7) Sugarbelle diasaskan oleh Sheila Samsudin 
Produk kosmetik yang mewah dan mampu milik. Sugarbelle ni memang dah dikenali dan pengasanya yang sangat energetik berusaha untuk menjadi jenama kosmetik di kenali di Malaysia dan peringkat global. Lipstick dia sangat cantik, ada yang warna gold di luar merah di tengah.



8) Zagara diasaskan oleh Jasmel Singh.
Produk wangian yang sangat eksklusif botolnya. Hah botol warna hijau tu sedap tau bau dia, nad cuba pakai masa pelancaran haritu. 

Korang mesti ada yang dah kenal jenama ni kan. Setiap jenama mempunyai pelanggan yang setia dan platform seperti AEON boleh menjadi apa yang mereka perlukan untuk langkah seterusnya ke arah pertumbuhan dan pengembangan jenama. Dengan REAL BEAUTY bukan sahaja mendekatkan diri kepada pelanggan malah sehingga ke strategi pengedaran dan pemasaran

Kesemua lapan jenama yang mengambil bahagian akan diberi sepuluh (10) cabaran jangkauan intensif untuk membawa jenama mereka ke peringkat seterusnya. 


“Kesemua lapan jenama yang mengambil bahagian akan diberi sepuluh cabaran jangkauan intensif untuk membawa jenama mereka ke peringkat seterusnya. Kami pastinya berharap melalui REAL BEAUTY, jenama diberi peluang untuk membina rekod prestasi baharu untuk merealisasikan maksimum potensi jenama mereka.” ulas Low Ngai Yuen, Ketua Barang Dagangan dan Pegawai Pemasaran Aeon Malaysia,

Rancangan REAL BEAUTY akan dihoskan oleh dihoskan oleh usahawan-selebriti terkemuka, Nana Mahazan, yang mengasaskan Nana Mahazan Beauty dan menyokong jenama yang mengambil bahagian.

Selain itu, program ini turut dimeriahkan dengan judges iaitu Sunshine Kelly, seorang Blogger dan influencer kecantikan yang terkenal dan Nana Ghazali, Usahawan dan Pengasas Bersama/Editor BeautyDesk.my.

Menjelang Oktober 2022, sekurang-kurangnya satu daripada jenama akan layak untuk menggunakan setem REAL-BEAUTY-with-AEON untuk mengesahkan produk mereka serta kontrak jualan selama 2 tahun di AEON seluruh Malaysia. 


Program Real Beauty boleh ditonton secara langsung melalui saluran YouTube (https://www.youtube.com/aeonretailmalaysia/) bermula 24 Ogos ini.

Produk Real Beauty terdiri daripada wangian, penjagaan kulit, badan dan rambut serta kosmetik setakat ini boleh didapati di beberapa cawangan terpilih antaranya, Aeon Taman Maluri Shopping Centre (Kuala Lumpur) dan Aeon Mall Tebrau City (Tebrau, Johor), Aeon Mall Nilai (Negeri Sembilan), Aeon Mall Kinta City (Perak), Aeon Mall Queensbay (Pulau Pinang), Aeon Mall Kuching Central (Sarawak), Aeon Ipoh Falim (Perak), Aeon Alpha Angle Wangsa Maju dan Aeon Mall Bandar Dato Onn (Johor).

SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Sebenarnya banyak produk tempatan yang berkualiti dan berpotensi cuma kita yg belum discover. Terbaiklah AEON!

    ReplyDelete
  2. Bagusnya dalam satu payung setem AEON, semua jenama hebat boleh diperolehi dengan mudah ya.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2