BAJU MUSLIMAH BPINKY ISLAMIC FASHION

in , by Nadia Johari, 18:07:00
hai assalammualaikum

Baju Muslimah Bpinky Islamis Fashion - Dunia fesyen muslimah memang dah terkenal bukan sahaj di Malaysia malah di antarabangsa. Terkini, baju muslimah sering dicari oleh para wanita untuk menghadiri majlis-majlis dan berjalan seperti jubah, blouse dan skirt labuh.  Selalu perempuan nak cari baju yang cantik, nampak anggun apabila pakai tapi still tutup aurat. Macam nad, nad suka pakai baju muslimah yang santai dan selesa. Nad lebih gemar memakai skirt labuh, blouse atau dress yang bercorak kerana badan nad yang kecik ni takkan nampak sangat..hehee..


Dah lama nad suka dengan baju ni. Bercorak bunga merah dan lengan panjang. Kalau korang nak tau baju ni daripada Bpinky Islamic Fashion. Kesemua baju di Bpinky Islamic Fashion bukan sahaja sesuai untuk majlis-majlis malah  sangat sesuai dipakai untuk hari- harian. Kualiti kain yang sangat tebal dan tidak panas. Walaupun dihasilkan dengan kain yang berwarna hitam, tetapi tidak panas walaupun cuaca panas. Baju muslimah daripada Bpinky Islamic Fashion juga tidak ketat dan longgar.


Bpinky Islamic Fashion menawarkan pelbagai pilihan busana muslimah yang cantik dan selesa pada harga berpatutan kepada anda. Dengan tagline " Sopan Bergaya Aurat Terjaga" Bpinky menyediakan produk seperti Scarf, T-Shirt dan Jubah mengikut citarasa muslimah terkini, disamping menekankan kualiti dan keselesaan kepada pengguna. Harga yang ditawarkan pula adalah mampu milik dan berpatutan.

 Selain itu Bpinky Islamic Fashion juga ada menjual baju muslimah nursing cover. Bagi yang sudah mempunyai anak dan ingin menyusukan anak, mesti nak mencari yang berbutang atau berzip atau senang cakap nursing friendly la kan, disinilah korang boleh cari.

Jom tengok sebahagian koleksi  baju dia






Kelebihan Bpinky Islamic Fashion 
✔ Fabrik yang BERKUALITI
✔ Design baju yang sentiasa FRESH
✔ T-shirt muslimah yang BERPOKET
✔ Design yang KEMAS dan TELITI 
✔ 100% cotton TEBAL & SEJUK

Perhatiann!!!!

https://www.facebook.com/pages/Bpinky-Islamic-Fashion/502209616505101?sk=timeline 
hah yang ni mesti korang suka.. Bpinky Islamic Fashion membuat Promosi Akhir Tahun 2014 & Awal Tahun 2015 kini berlangsung. Sila tekan banner iklan di atas.


Agen diperlukan
SYARAT-SYARAT EJEN DROPSHIP B’pinky Islamic Fashion:
  1. TIADA yuran dikenakan. Pendaftaran adalah PERCUMA.
  2. Berminat / suka dengan baju muslimah.
  3. Ejen dropship hendaklah membuat jualan baju muslimah sekurang-kurangnya 1 helai (1 BULAN). Jika tiada jualan, keahlian anda sebagai ejen akan dibatalkan secara automatik (Diberi peluang selama 3 bulan dari tarikh daftar) (Keadaan ini bagi memastikan saya dapat mengenalpasti ejen yang betul-betul aktif untuk dimaklumkan pada HQ)
  4. Tempahan hanya dibuat dalam masa 2 HARI SAHAJA (Jika lambat tempahan TERBATAL). Pembayaran melalu akaun MAYBANK sahaja. Setiap pembayaran yang dibuat mesti disertakan BUKTI PEMBAYARAN dan semasa membuat pembayaran online tolong masukkan EMEL kami iaitu pelangi_88sepi@yahoo.com
  5. Setelah pembayaran di buat, tolong PM inbox kami detail untuk kami pos kan barang yang telah dibayar.                                                                                                                   A: Pengirim (Maklumat Ejen) >>> Nama penuh / Alamat lengkap / No. Tel.              B: Penerima (Maklumat Pelanggan) >>>Nama penuh / Alamat lengkap / No. Tel / Kod Baju (Kuantiti & Saiz).
  6. Kami akan terus copy paste sahaja maklumat ini. Jadi pastikan tiada sebarang kesilapan alamat berlaku. Sekiranya kesilapan alamat berlaku di pihak ejen , maka ejen perlu menanggungnya, tapi jika berlaku di pihak kami, kami yang akan menanggung gantirugi nanti.
  7. Pihak kami berhak menggugurkan keahlian dropship sekiranya tiada kejujuran sepanjang urusniaga.
  8. Jika bersetuju untuk jd ejen kami, sila beritahu kami dan kami akan masukkan anda dalam group fb kami. Berikan maklumat : Nama penuh / Alamat tetap / No. Tel. / E-mail
  9. Syarat-syarat mungkin boleh berubah dari semasa ke semasa.
  10. Kadar Pos Laju: ( 1 helai baju) Contoh pengiraan: RM 6 (Semenanjung Malaysia) / RM 10 (Sabah/Sarawak)[(Harga asal - Komisen) + Postage)]
Anda pula telah mendapatkan KEUNTUNGAN atas angin secara MUDAH, PANTAS dan TANPA MENGELUARKAN MODAL & TANPAN SIMPAN STOK !

korek-korek duit buat bisnes yok..sambil-sambil korang pun boleh pakai baju ni..cantik pun cantik..tutup aurat..


Nak tau lebih lanjut boleh layari
email : pelangi_88 sepi@yahoo.com

SHARE 6 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2